Jak skasować klimat jednym słowem

System:
Dungeons and Dragons, świat Dawnforge

Grają:
William, funkcjonalny odpowiednik kapłana – K.
Graem, rogue, mimo że wojownik – MW.
Tazs, mag, tiefling – O.

Prowadzi: J.

[MG właśnie zakończył długi, budujący nastrój opis komnaty, w której znajduje się do-niedawna-uwięziony demon oraz jego piekielny ogar]
MG: Gość [z piekielnym ogarem] patrzy na was, i majestatycznym głosem mówi…
MW: …”Püdel! Zabij!”

MG [jako demon]: „Tunel [prowadzący do komnaty] był mi potrzebny”…
MW: …”bo musiałem wyprowadzić püdla…”

(Mistrz Gry mało mnie potem nie zadusił)

[Rozważania, jak brzmi język demonów]
O: Infernal to niemiecki przecież…
MW: Nie, to szwedzki, ale od tyłu! [demonstruje]
K: „No dobra, ale tu nie ma umywalki…”

[Walka]
MG: Teraz püdel. [Zastanawia się, którego atakuje]
MW: Ja nic nie robiłem w tej rundzie, a K. machał mieczem.
K: Konfident.

K [do O.]: Masz trzy kulki po d8 [obrażeń] i kitrasz je na koniec?
O: Bo trudno nimi trafić.
K: Jak kulki na mole. [Przerwa] Połóż je po prostu, może sam wlezie…

Skomentuj

