Prawie jak „Psy wojny”

System i prowadzenie: bez zmian od ostatniego Millenium’s.

Gra także:
Jo, operatorka karabinu szturmowego, niska zwarta kobieta z Royal Marines – X.

[Wyjazd do ogarniętego wojną Sierra Leone]
Sm: Tego rodzaju wyjazdy są świetną okazją do uzupełnienia ekwipunku.
MW: Nie podoba mi się twoje podejście.
P: Podejście jak podejście, gorzej że lokalni też tak to widzą.

[Załatwiamy transport w busz]
P: Jak zajebiemy samochód zamiast go wynajmować, to nie będziesz potrzebował faktury VAT.
MW: Ale jak zajebiemy samochód, benzynę będziesz musiał kupować za własne, bo faktury VAT nie weźmiesz.
[Pauza]
P: Okay, przekonał mnie.

[Wyliczamy zużycie benzyny]
Sm: Jeden kanister zużyjemy operacyjnie…
MW: Nie.
Sm: Żadnego palenia wiosek?
MW: Nie! Jak chcesz palić wioski, to samodzielnie je podpalaj, hubką i krzesiwem!
Sm: Łaski bez. Mam własne Zippo i własną benzynę.

P: Znaczy co, odbezpieczone i przeładowane MP5 na kolanach?
MW: Nie, bo możesz się postrzelić w trąbę.
P: Niee, w czasie kontroli, nie w czasie jazdy! Ale wzrusza mnie twoja troska o moją trąbę.
MW: Nie o to chodzi, musiałbym cię opatrywać potem.

[Idziemy po śladach]
X: No dobra, to powiedz ile razy mam jeszcze rzucić i kiedy się w końcu zgubiłam.

[Skradamy się w nocy – z testów wynika, że X. widzi okolicę dobrze, ale skrada się kiepsko]
Sm: Aaa, już wiem czemu tak ci idzie! WYŁĄCZ TĄ LATARKĘ!

Sm: Szukamy na miejscu potykaczy i innych niespodzianek.
P: My też szukamy?
MW: Nie, my jesteśmy z tyłu. Jakby oni coś znaleźli…
P: …to my poszukamy ich kończyn?

Sm: Żeby było śmieszniej, to ona jest ze specopsów, nie ja.
X: Ja?!
M: A kto był w Royal Marine Pathfinders?

[Zabici rebelianci okazują się Rosjanami, a nie rebeliantami]

MW [oznaczając ręką poziom gówna]: Potąd.
P [wąchając powietrze]: No.

[Ściągnęliśmy zabitym najemnikom buty, jako dowód – rebelianci noszą łapcie z opon]
Sm: Mamy teraz motyw rabunkowy.

Skomentuj

