Skaveni, Chaos, zmiennokształtni, oh my…

System: Warhammer, na mechanice-samoróbce.

Grają:
Inkwizytor o dość żelaznych zasadach – S.
Początkujący mag i zmiennokształtny incognito – K.
Prosty człowiek z prostym mieczem – MW.
oraz L., D. i O. – jako generyczni silnoręcy.

Prowadzi: A.

O: Śmieję się śmierci w oczy!
MG: To zajmie rundę.

MW: …a on oddał [ważny przedmiot] jakimś nieznajomym, bo go poprosili!
L: Było ich ośmiu, mieli miecze, zbroje i łuki. A ja byłem sam, w podpalonej wieży.
K: I co, nie miałeś łuku?
L: Miałem, ale wtedy graliśmy jeszcze na mechanice Warhammera i nic bym im nie zrobił.

MG: Co robisz?
K: Światło.
MG: Jakie światło?
K: Światło! Ogień! Woda! Ziemia! Serce!
Wszyscy chórem: Kapitan Planeta!

K: Czar Lot to czar pierwszego poziomu.
MG: Nie.
K: Czemu?
MG: Bo to zmieniłem.
[pauza]
K: Uczę się drugiego kręgu.

[do wioski, w której stacjonują BG i mały oddział wojska, zbliża się bardzo silny podjazd Chaosu]

K: Mam jeden czar: „Masowa HISTERIA”!

D: A czy możesz przeteleportować tę wioskę trzy kilometry w prawo?
K: Na razie przeteleportowałem kurę! Koniec możliwości!
[pauza]
K: Chociaż nie jestem pewien. Albo ją przeteleportowałem, albo chłopaki zjedli.

D: Pomagali nam Skaveni? [szczurowate, paskudne pomioty Chaosu]
MW: Tak, ale ćśśśśśś – jak inkwizytor to usłyszy, będziemy w gównie.

MG: Zbliżają się dwa kształty – szczur i szczur.
K: Skaveni. Schować inkwizytora!

S [do K]: Cheater – niedźwiedziołak, cheater – niedźwiedziołak!
K [aktualnie wielki i pokryty brązowym futrem]: I’m no fucking niedźwiedziołak!
MG [do K]: Te, fucking niedźwiedziołak!

MW: Ja mu obciąłem ogon a on na to nic?
MG: Ma ważniejsze zajęcie.

D [w stronę truchła pokonanego przez K. drzewca Chaosu]: Zabiłem cię, skurwysynu!

[ostrożne pertraktacje z dwoma Skavenami]
D: Trzynasty głupi, zawszony, śmierdzący Prorok.
MW: Jak to dobrze, że to nie on mówi po skaveńsku!
(Trzynasty Prorok to dla Skavenów coś w rodzaju boga na ziemi.)

Skomentuj

