Najszybciej rozwiązana kradzież ever

System: Dungeons and Dragons, Dawnforge

Grają:
Derrigan, aka „DJ Ork i jego mikser” – J.
William, Healer/Tank – K.

Prowadzi: MW.

[Postacie się spotykają]

K: A ja go znam, czy co?
MG: Nie, nie znasz, ale się uwierzytelnił.
K: Przywiózł list podpisany Lightning Boltem?

MG: Na ulicach atmosfera już przedświąteczna…
K: Niektórzy już nadźgani, niektórzy nabawili się choroby tropikalnej na Filipinach…

Derrigan: Czy ja się mam przyznać kapitanowi tej straży że zajebałem kapitana tamtej straży?
William: Nie. To zbyteczna informacja.

[Poszukiwania skradzionego przedmiotu z powietrza – Locate Object + Airwalk]
K: …Ale ja proponuję, żeby nie było skandalu: udekorujemy się w girlandy i festony i będziemy latać nad miastem. Możemy jeszcze wziąć race i petardy i fszszu, fszszu – podpalić wszystkim strzechy.

MG: Jest stojak na którym ewidentnie czegoś brakuje.
K: Jakbyś na niego najechał myszą, pojawiłby się balonik z napisem „Coś tu powinno być”.

K: Jeśli jutro zajdzie konieczność żeby powtórzyć ten przykry incydent [latanie nad miastem], to zrobimy to we dwóch. I to ogólnie poprawi wizerunek władcy, że wynajął dwóch zamorskich błaznów na okoliczność wesela.
[pauza, nalewa koli, proponuje J.]
K: Czy zamorski błazen napije się moczu pawiana?

MG: Jakbyś miał naraz Proficiency: Dwarven runes i Weaponsmitha
K: Przecież mam.
MG: …To mógłbyś wykombinować jakie runy zostały użyte. Rzucaj.
K: [turl] Nędza… [turl] …i totalna chujnia. Tyle jeśli chodzi o ten pomysł.

[Skuteczny
Locate Object]
K: Nie robię wtopy, nie zaczynam krążyć nad domem i skrzeczeć…

[Przeglądanie listy czarów]
K: Kurde, taką bardziej imprezową matrycę mam. Pełno czarów związanych z językami…
J: Z każdym się dogadasz, z każdym się napijesz.
K: Ta, Water Breathing jakbym wpadł do fontanny, Create Water na rano…

J: Ja jestem specjalizowany w walce dwiema brońmi, zabierz mi te dwie i jestem cienki.
K: Tak, dlatego masz dwa miecze, dwa topory i dwa bukłaki.

K: Kurna, odzyskaliśmy topór w trzy godziny. Jeszcze poimprezować zdążymy.

Skomentuj

