Praca, praca, ostrzał ogniem ciągłym, znowu praca…

System: policyjne ideefixe.

Skład i prowadzenie: ci co zwykle.

[Referujemy nieobecnej M. wydarzenia na zeszłej sesji]
K: A ona chodziła do pokoju analityka, sama…
MW: Wróciła w bluzce na lewą stronę…
E: Ty się moją bluzką nie zajmuj!
K: Stanik miała do góry nogami…

M: Co było w kontenerze?
MW: Nie wiadomo, śmieciarze w międzyczasie opróżnili.
M: Shit!
K: Kurna, ciesz się że mamy gościa furgonetkę. Przyszłaś i narzekasz, rano mieliśmy same sukcesy!

[Po strzelaninie]

E: Mogę ruszać palcami?
MG: Możesz.
K: E, to tylko sztuczna skóra. Albo sztuczny skaj, zależy jakie masz ubezpieczenie medyczne.

MG: …Przybiega pielęgniarka i wypieprza was z wrzaskiem z oddziału.
M: Ale pół szklanki wódki zdążyłam przyjąć.
MG: I wiesz co się potem stało?
K: Nanoboty zwariowały i zamiast nóg zbudowały ci zieloną dupę z czułkami.

E: Zastanawiam się, jaki stopień ma ten mój wojskowy adorator…
MG: Porucznik.
E: Wyobrażałam go sobie trochę starszego.
K: Nieudacznik.

Strugow: Mamy taki, rozumiesz, deal: ja nie kroję trupów, a ona [wskazując na kpr. Dębską] nie strzela do ludzi.
Hwang: Ale ludzie strzelają do niej.
Strugow: Nie mówię, że to dobry deal.

K: Dobra, złazimy do Podspodu, ja wyluzowany jakbym do piwnicy po przetwory szedł…
(Podspód to ponura i niebezpieczna część Warszawy)

[Siedzimy w barze, który właśnie kończy działalność na dziś]
K: No, trzeba się zwijać, bo zaraz nas zamiotą.

Zalewska: Niech ci dadzą dowództwo, co?
Hwang: Nie. Mi nie dadzą, bo jestem żółty i nie mam wujka. Znaczy mam, ale robi w krewetkach.

[Po strzelaninie nasz samochód poszedł do kasacji, więc dostaliśmy nowy, stary i bardzo śmierdzący]
K: A my bierzemy pizzę na wynos, odjeżdżamy dwie przecznice, jemy na bagażniku a do środka wpierdalamy granat z gazem łzawiącym – niech się przegryzie.
MG: Zapach „nowy granat”.

K: Jebać to, opinia publiczna nie płaci nam pensji.

Skomentuj

