Le Finale Grande

System: policyjne ideefixe.

Skład i prowadzenie: ci co zawsze.

Zalewska: Nie jestem gotowa stawiać mojej kariery pod znakiem zapytania, w razie gdyby ta akcja nie wyszła.
Hwang: A nasze życie? Hm, jak tam z nim? Bo wiesz, w szczególności to pierdoli mnie twoja kariera, już się na mieście rozeszło że słabo z nią…!

MG: Przyszło takich dwóch więcej wygadanych, nie używali zbyt wiele dresiarskich znaków interpunkcyjnych…

M: Pojadę, odbiorę córkę ze szkoły…
MG: …Córce opadnie szczęka…
M: …Zabiorę ją gdzieś, nie wiem co dzieci lubią.
MW: To nieźle podsumowuje twoją postać, niestety.
K: Wyguglasz coś na forum.
MG: K., który jest?
K: Dziewiąty sierpnia.
MG: To z jakiej szkoły?
E: Językowej na przykład. „All day with english”.
M: W sumie to pasuje, niestety.
K: Szkoła pod znakiem „Hate your mom”.

MG: Gość wyskakuje, ląduje przed tobą…
E: Mogę mu strzelić, jak tak leci?
K: Attack of opportunity? Nie ten system.
[Attack of opportunity to konstrukt z DND]

E: I teraz pytanie, wydawać punkt fuksa żeby wstać czy nie…?
K: Nie, lepiej nie denerwować idioty.

M: Jeśli miałeś przedtem pretensje do K., za psucie klimatu noir…!
K: No, ja jestem zwyczajowym kozłem ofiarnym, więc przyjmuję to kurwa z pokorą.

Skomentuj

