Życie na ulicy

System: ideefixe, kampania bandytami z Podspodu

Grają:
Masza – pozbierana, odpowiedzialna dwudziestoparolatka, zarabia na życie handlem bronią: E.
Irina – nieodpowiedzialna siedemnastolatka ze złym błyskiem w oku, siostra Maszy: M.
„Kangur” – kurier, parkurowiec i kick artist: J.
„Szczur” – cwaniak uliczny, spec od dyskusji ręcznej i fan nielegalnych walk: K.

Prowadzi: MW.

J: Pójdę pobiegać rano a potem wymyślimy jakieś zajęcie.
K: Tak, jebniemy się drągiem w twarz a potem zrobimy próbę zespołu Downa.
(znaczy, poćwiczą walkę na kije a potem pograją na gitarach)

MW [do M]: Widziałaś mojego zmurszałego dongla?
(zupełnie nie o to chodziło, I swear)

[Rozmowa o popach i ich rodzinach]
K: …Lepiej niż popa żona.
J: Wiedziałem, że kiedyś nadciągnie ten dowcip.
K: Dzień dobry, to ja – dowcip z wąsem.

E: To ja zrobię pierożki na obiad.
M: Zastępujesz mi matkę.
E: No pewno, matkę, ojca i wszystkich.
M: No nie, część zastępuje mi Gruzin [chłopak Iriny].
K: Na boga, kto to robił wcześniej?

[Podczas porannej przebieżki Kangur znalazł trupa w porządnych butach z plastiku z pamięcią kształtu]
J: A skarpetki jakie, też Adidasa?
K: Z pamięcią zapachu.

[Panowie wybrali się na podryw]
J: No ja może nie jestem zbyt przystojny, ale za to zajebiście wygimnastykowany.
K: Gnie mu się.

Irina: …Wiesz, przydałoby się trochę kasy, kupiłabym sobie drugą dronę, mogłabym pilotować dwie naraz i lepsze pieniądze robić…
Masza: Hmmmm – jak przyniesiesz na półrocze czwórkę z matmy.
Irina [strzela focha i rzuca słuchawkę]

[Kompletnie idiotyczna akcja zaowocowała Nagrodą Darwina dla wykonawców]
K: Kurna, muszę się dowiedzieć gdzie rosną takie debile! Jakbym potrzebował kretynów do samobójczej akcji, zerwę sobie w tym samym miejscu…!

Skomentuj

