Sesja pod znakiem bardzo złej fazy

System: DND Dawnforge

Grają: ci co zawsze.

MG: Jakiś drażliwy dzisiaj.
MW: Mam okres, odwal się.
K: Ta, okres masz. Ciecze ci. Ale Z DUPY.

[K. referuje fazę na ostatniej sesji]
K: …I na takie dictum M. postanowiła się mentalnie wyrzygać.

O: Na pewno mogę cię spolimorfować w coś ciekawego. W kozę w kaloszach?

[Walka, Tazs znowu przymierza się do Lightning Bolta]
O: Ustawiłem się już odpowiednio? To jak każdy dobry fotograf przymierzam [gest] i flesz.

O: Trzeba będzie koledze dać inny ring. Of enlargement.
K: Potem, po walce. Pokażę ci, wiesz, Righteous Might.

[Elaine rzuca Flamestrike]
MG: Kilka metrów nad ziemią otworzyło się wejście do innego planu [egzystencji]…
MW: …Subplane elementalnej rozjeby.
MG: Ale świętej elementalnej rozjeby, bo połowa obrażeń jest holy.

[Tazs trafił na sekcję dowodzenia wrażego oddziału]

O: Rozumiem, że są dość daleko ode mnie, tak?
MG: Niee….
O [milczy i tylko uśmiech mu się poszerza]

MG [opisując przeciwników, raz juz trafionych przez Tazsa]: …Ale trzeba ich jeszcze przysmażyć żeby byli full crispy bo na razie są medium rare.

O: …I wszystkie pięć Orbów w panią.
K [z zawodem w głosie]: Myślałem że we mnie…
MG: Co?
K: No wiesz, to Lesser Acid Orb. On się naprowadza.

MG: O, potwierdzam krytyka…
E: Co?!
O: Szukałaś krzaków, nie? A tu rosną tylko osty, nadziałaś się na taki wielki szpikulec…

K: Elektryzuj MOJĄ PAŁĘ!

[E. dzwoni telefon]
K: Co to za dzwonek? Wygrałaś go na aukcji chujowych dzwonków? Na Wawelu była? Dzwon Zygmunta?
MW: Nie, taki to najwyżej dzwon czesława.
O [wchodzi i patrzy z niezrozumieniem na zaśmiewającą się grupę]
K: Jak usłyszysz jeszcze raz telefon E. to zrozumiesz. Jakby szopka spadała po schodach.

MG: Zastygasz.
O: O, to fajny czar. Szkoda że trwa dość długo. Aaaaa…
K: Mhm, tak. Pójdę cię potem pozamiatać.

E: Unoszę się więc i szukam przytulnego drzewa…
MW: …Żeby uwić gniazdo!
O: No wiosna!

MW: „Wodnista, płynna sraczka”.
E: Co?
MW: No O. zaraz to na niego rzuci.
K: Myślałem że obiad zamawia.

MW: Martwy jest już, tak? Bezczeszczę zwłoki.

MW: Katapulta strzelająca owcami.
K: Sheep happens.
MG: Po polsku to brzmi lepiej – krowopulta.

O: Jak wygląda pole bitwy teraz?
MG: No kurna, jesteś w krzakach, zasłonięty klatą tego kolesia.
E: Intymna sytuacja…

K [do E.]: Do walki w pierwszej linii też się nie nadajesz, spierniczaj na flankę i tam się lecz.
MW: Otoczona jest, nie ma jak spierniczyć.
K: Połóż się i udawaj martwą, play dead.
MG: To nie są niedźwiedzie.
K: Śmierdź!

MG: Nazwałaś maczugę „Twój Wac”?!
K: Nie, „Twoja Stara”.
MG: Twoja stara ma na końcu gałkę.

O: To ja krótkimi seriami z różdżki, popatrując przy tym na panienkę.
MG: Panienka coś przywołuje.
O: Ja zaraz też coś przywołam, odkryłem trzy scrolle u siebie.

MG: Ona [bogini ciemnych elfów] jest jeszcze od wszystkich drapieżców nocy. To jakie byłyby lepsze, wilki? Nietoperze?
MW: Nietoperze to byłby śmiech na sali, weź.
MG: Miałem taki plan żeby ganiały E.
MW: I co, wkręcały się jej we włosy?
K: W turbinę.

MW: Kurna, natural born healer.

K: Spierdoliłeś coś, co?
O: Nie. No, troszkę.

[Desperacka próba leczenia po trafieniu wrażym Flamestrike – udana]
MW: Zgasiłem E. podręczną gaśnicą.
K: Ciesz się że ognia nie chciał zadeptać.

Oraz, jako runda dodatkowa:

<blobman> moze i chujowe sa te dedeki
<blobman> ale zaczely cos czego przedtem nie bylo.
<jarecki_> dokladnie 

Losuj paladyna, Gary.

2 thoughts on “Sesja pod znakiem bardzo złej fazy

  1. bla 11 marca 2008 / 22:49

    co za kupa. macie zrośnięte brwi?

  2. jarecki 12 marca 2008 / 12:42

    Ble: Ke ?

    A co do rundy dodatkowej: Dedeki jakie by nie były kupę radości przynoszą. Dzięki Gary za pół życia wcale nie stracone :-)

Skomentuj

