Witaj w krainie, gdzie – err…

System: ideefixe, bandyci z Podspodu

Skład i prowadzenie: ci co przedtem.

K [do E]: Twoje sumienie napierdala do ciebie z cekaemu.

J: Czym się różni murzyn od opony?
[wszyscy patrzą z oczekiwaniem]
J: Jak założysz na oponę łańcuchy to nie zaczyna rapować.

[Masza goes clubbing, a K. komentuje z offu]

K: Trzecia knajpa, do której możesz pójść. Bo najpierw musisz zrzucić trochę punktów stresu, a potem trochę ciuchów.

MG: Coś usiłujesz sobie poderwać? Jakieś preferencje?
K: Dwunożne.

M: Ze studentem? Fuuuu!
E: Mam ambicje intelektualne.

J: Jak mu było? Robert, Jacek?
E: Michał?
MG: Marek!

[Poranek z zestresowanym gościem spoza dzielni]
K: I tak cię budzi, wiesz, -kujkuj- -kuj-, „przepraszam, ja już muszę do domu…”

MG: I osiągacie szczęśliwy finał.
J: -tut-turuu!- Ekspy! Podział łupów!

J: Nie, kurwa, nie mam Sobieradka! Urodziłem się wczoraj!

E: Oprócz tego że sprawdzam złoto, sprawdzam też ich reakcje.
K: Na wodę królewską – żywiołowa.

E: Jak ja będę strzelać, nic nie widząc?
K: Z przystawienia.

Skomentuj

