“To jaką masz inicjatywę…?”

System: DND Dawnforge.

Skład i prowadzenie: ci co zawsze.

[Walka!]
K: Nie, poczekam, niech oni przyjdą. No, chyba że nie przyjdą i poczekają żebym się dalej buffował.

O [do E.]: Ale wiesz, że musisz biec tak…
E: Tak, będę biec majestatycznie. I zarzucać grzywą.
MW: Obsmarkałem się.
O: Będziesz prócz tego rżeć?

[Ewakuacja ciężko rannego członka drużyny, znaczy znowu mnie, w kierunku healera]
O: To ja się teleportuję z nim do niej. [Do E.] Masz go pod stopami, możesz go kopać. Free action – kujawiak! [Gestami pokazuje glanowanie]

MG: Słyszysz „Stój!” – rzucaj will save.
K: [turla] Zdałem. „Sam stój!”, odpowiadam mu we free action.

[MG zbiera d8 ze stołu, rozsypując je przy tym]
MG: Ktoś mi podpierdala moje leczące kostki.
E: Ej, to moje leczące kostki!
K: Leczą ci z rąk.

K [do O.]: Możesz do mnie mówić, mamy komunikację. Ring of walkie-talkie.

MG: Dostajesz krytykiem.
MW: Na K. spada chudy gość w swetrze!
E: Wyniosły i z garbatym nosem!

MG: Gość coś zawodzi. [pokazując gest]
K [z tym samym gestem]: „Gdańska Lechia, aeaeao!” Jeb, spada na nas wór smalcu! I sypią się takie plastikowe krzesełka!

E: Czy któryś z tych kolesi jest kapralem?
[Ogólne niezrozumienie]
E: Tfu! Kapłanem!

MW: No, skoro już te wszystkie ciała tak tu leżą, cóż, no to chyba ich przeszukam…
O: To jest nasz Google: wyszukiwarka!

O: Po co nam złoto…!
K: Ta. Pracujemy dla chwały i magicznych przedmiotów.

[Ostrożnie otwieram skrzynkę]
MG: Na zamku skrzynki jest malutka runa. W wolnym przekładzie z elfiego znaczy ona „dzisiaj wymedytowałem Explosive Runes„.

MW: Ja nie mam farta do run. Albo wybucha, albo mnie hipnotyzuje.
O: To dlatego sie nie nauczyłeś czytać jeszcze?
MW: Owszem.
O: No tak, to jest argument przeciwko szkole.
K: Pierwszego dnia w szkole dostał podręcznik z Explosive Runes.

K: Znaczy no on się na ciebie gapi bezczelnie przez cały czas. Masz 26 Charyzmy, kurde. „Możesz się tu rozebrać i pospać, heeee.”
[Ogólny ROTFL]
K: Łatwo będzie do wyjścia trafić, bo ślinił się całą drogę.

K: „W życiu nie widziałem nikogo słodszego w tych woderach. Znakomicie do ciebie pasują, podkreślają twoje nóżki…”

MG: Doświadczasz wrażenia bezpośredniego kontaktu z bóstwem. Od dawna tak nie było. Twoje bóstwo ostatnio udzielało ci wymijających odpowiedzi…
MW: …I odpowiadało półgębkiem. Wyobraziłem sobie smoka, siedzącego w fotelu i czytającego gazetę, K. tak do niego nadaje, bóstwo „mhm…”, K. nadaje-nadaje, bóstwo „taa…”
O: „Panie mój, panie, czy ty mnie jeszcze kochasz czy już zupełnie nie?” „Nooo…”

O: Co, nie znałeś tego dowcipu? Po czym poznać że zakonnica nie ma majtek? Po łupieżu na butach.

MW [do E., półgębkiem]: Chodź, rozmawiaj z nim.
O: Pokaż mu cel! „We come in peace” [robi gest podnoszenia koszulki]

[Walka z gigantycznym kotem]
O: To ja go teraz zakwaszę, świnię.
MG: Pojawia się taka wielka beka…
K: Kot w zalewie.

O: No to Magic Missile. [turla]
K [patrząc na wynik]: Kurwa, ale nędza. Co ty, w konkursie startujesz?

K: Bo zawsze jak on tak siedzi i myśli to mi się zdaje że to już następna runda. Rzuć na nią Invisibility. Problem zniknie.

[Lightning Bolt wypłacił 40 obrażeń K. i MW., nie ruszając stwora, który go uniknął]

MW: Weź, kurwa, jego trzeba jakoś inaczej wykorzystać. Przywiązać go do kija, wycelować w stronę wroga, do walki ruszyć dopiero jak się wystrzela. Albo lepiej nawet, rzuć na siebie Righteous Might, powiększ się i używaj go jako różdżki!

One thought on ““To jaką masz inicjatywę…?”

  1. jarecki 29 kwietnia 2008 / 11:46

    „E: Czy któryś z tych kolesi jest kapralem?
    [Ogólne niezrozumienie]
    E: Tfu! Kapłanem!”

    MG: ja czekałem na puentę :) Nawet nie próbowałem niezrozumieć :)

Skomentuj

