Pamięci poległej lunetki

System: Adventure!

Skład i prowadzenie: jak ostatnio.

[Polowanie na snajpera]
B: Zbieram się w sobie, wydaję Inspirację i Willpower i strzelam – prosto w ten błysk!
[B. przystępuje do zebrania wszystkich kości ze stołu]
MW: Powiem ci co tam jest: nóż na sznurku. Kołysze się i tak błyska…
(No i prawie miałem rację – kołysał się celownik optyczny od karabinu, zawieszony na sznurku)

B: Jeszcze raz udam się na budynek, te chaszcze mnie zmyliły ale i tak zrobiłem im headshota.

[Poszukiwanie śladów zbiegłego snajpera]

G: To może ja tam coś zobaczę, używając Performa?
MG: On się przekradł a nie zrobił disappearing act.
G: Kwestia semantyki.

E: Jestem rozdarta – tłumaczyć pismo klinowe czy hieroglify na ścianach?
MG: Wiesz, powiem to tak: tablicę z pismem klinowym zabierzesz, miasto tu zostanie.

MG: „…Przybyli zza wody, aby ukryć skarb…”
MW: Kamon, Serce Smoka, nooo!
E: No ale chcę potwierdzenia!
G: Skarb jest oznaczony symbolem serca.
E: Z zębami! I ziejącego ogniem!

[Delwian znajduje podejrzane zlecenie w papierach swojej firmy]
B: Nikt nie będzie budował rzeczy na moim podwórku z moich rzeczy! Nie, to zdanie nie miało absolutnie sensu. Nikt nie będzie… eee… po prostu nie i tyle!

4 thoughts on “Pamięci poległej lunetki

  1. Coyote 5 czerwca 2008 / 11:02

    Bez Sigfrieda i Roya?

  2. majorwitek 5 czerwca 2008 / 15:39

    Przypomnij?

  3. Driden 8 czerwca 2008 / 16:42

    Cytatu nie pamiętam dokładnie, ale chodziło o to, że chciałem zrobić występ opowiadający historię naszej wyprawy wykorzystując jako jeden z pierwszych iluzjonistów dzikiego kota. Zasugerowano mi, bym zmienił imię na Sigfrid, a kota nazwał Roy.

Skomentuj

