Piękny kraj!

System: Adventure

Skład i prowadzenie: ci co zawsze.

[Trafiliśmy do Japonii…]
MW: No. To wsiadam do taksy i mówię gościowi, jak jechać.
E: Light!
MW: ?
E: Light! Light! Tuln light!

[…B. załatwia z mozołem pozwolenie na swoje rewolwery…]
MW: Pierwsza rzecz którą robię to wchodzę do samolotu i dyskretnie wynoszę pistolet.
B: Robisz to specjalnie po to, żeby mnie wkurzyć?
MW: Niee. No, może troszeczkę.

B: Surowa ryba i ciepły alkohol. Piękny kraj, co?

[Przeszukujemy spalone biuro]
B: Może jakiś magiczny przedmiot? Sztylet, cokolwiek?

MW: Mam plan.
MG: Dwa najbardziej przerażające słowa ever.

[Wspinamy się po linie]
E: Nie jesteś atletyczny?
MW: Nie, nie jestem atletyczny! Jestem naukowcem!

E: No co? Nigdy nie chciałeś kopnąć ninjy w jajka?

[Skradając się złamałem gałązkę w lesie]
MW: Szybko! Udaj jakieś zwierzę!
E: Jakie zwierzę?
MW: Nie wiem! Jakiekolwiek! Zrób kapibarę!
[Jedną kapibarę później]
E: Następnym razem udaję lochę z młodymi.

[Korytarze secret volcano base]
MW: No, tutaj nie będziemy udawać kapibary.
E: No to zbłąkanych wieśniaków.
MW: Dwoje Europejczyków? W Japonii?
E: No to dwoje zbłąkanych turystów. Masz aparat? To wywieś!
MG: Dwoje zbłąkanych europejskich japońskich turystów?

[Wciągamy na linie nieprzytomnego Delwiana]
MG: Będzie się obijał o ściany szybu.
E: Twardy jest, zniesie to.

Skomentuj

