Wreszcie coś trudnego

System: DND Dawnforge

Grają:

William: niby healer, ale strasznie tłucze: K.
Graem: niby fighter, ale rogue: MW.
Elaine: niby charyzmatyczna i groźna, ale leczy: E.

Prowadzi: J.

K [do MG]: …I jeszcze daj mi Shocking Grasp i Magic Missile.
MW: Magic Missile?!
K: No, w sklepie jestem. Mam talon na pięć, jak wezmę trzy to dwa się zmarnują.
MW: Ale po co ci?
K: Uzupełniam magazynek w magicznym przedmiocie.
MW: A, zapomniałem że masz spell storing…
K: I co, myślałeś że tak to na klatę biorę?!

E: Aha, i mam jeszcze Fear trzy razy dziennie z napierśnika.
K: Phe, Fear
E: Odsłaniam napierśnik i – Fear!
MW: Straszliwe suty.

[Żarciki z mocno stuningowanej postaci K.]
K: A ty co, kurna? Może nie lubisz sobie czegoś zoptymalizować?
E: Optymalizować Gniewomira?

K: …I prócz tego dostajesz 27 HP, więc jesteś teraz duży, zwarty, silny i masz tylko jeden cel – usunąć kamień z muszli klozetowej.

[Złowrogie zionięcie…]

MG: Dawajcie wszystkie d8 które macie.
MW: O kurwa, to nie brzmi dobrze.

[…Złowrogiego smoka!]
MG: No, ten smok nie trafia was jeśli wyrzucę 1.
K: Coś czuję że zrobimy tu wiele powrotów.
MW: Jak zrobimy chociaż jeden powrót to już będzie dobrze.

MW: Ile on może mieć HP?
K: Z dziewięćset?
MW: Kurwa, całym rajdem trzebaby przyjść.

MG: Stwierdziłem że wystawię wam taki encounter żebyście się zesrali.
[Głośna aprobata całej drużyny]

K: To ile masz? (hitpointów)
MW: Minus 23 – ale jestem stabilny.
[Śmiech]
MW: No co? Jestem skwarą, która trzyma się kupy. Możesz mnie wziąć w garść a nie zmiatać na szufelkę.

MW: Ty, a może byś się healnął?
K: Ty to kurna jesteś skwarką. Ale bardzo mądrą.

E: Zakładam, że jako bohaterka gier fabularnych jestem wydepilowana gdzie trzeba.
MW: Depilacja brazylijska.
E: Depilacja bohaterska.

MG: No to teraz smok.
K: Nienawidzę go! Dostanę +2?

K: Nie głaszcz smoka! Choćby się łasił!

K: No to wykonuję ataki, uwaga…
E: Za-bij-smoka, za-bij-smoka…
K: [turl] nie trafiam, [turl] nie trafiam, [turl] znów nie trafiam, i [turl] nie trafiam.
E: To ja już nic nie mówię.

MW: Kurna, umarłem dwa razy w czasie tej walki. Nowy rekord.

Skomentuj

