Z kamerą i gnatem poza miasto

System: ideefixe, kampania „urban explorers

Grają:
Emi, androgynicznej urody korpodrona z HR – E.
Wiśniak, krótko ostrzyżony ochroniarz z firmy „Zawisza Czarny” – A.
Henryk, drobny przedsiębiorca z branży teleoperacyjnej – K.
Malec, nieudany student, obecnie kurier motocyklowy – MW.

Prowadzi: J.

MG: Jakoś się wyróżniacie spośród normalnych ludzi, macie hobby, potraficie korzystać z komputera bez pomocy…
K: …rąk i nóg…

J: A organizowałeś kiedyś event pod tytułem „zbiorowy pogrzeb martwych dzieci”?

Henryk: No, ja latam sterowcem, wyświetlam reklamy, robię fotografie, zrzucam ulotki albo gaz pieprzowy, co tam kto zamówi…

[Wiśniak ogląda chroniony obiekt zdalnie, za pomocą drony]
MG: Nie masz dobrej łączności, myślę że nie każda drona ma moduł GSM…
K: …Tylko pager napierdala, wywiesza flagę „w lewo”… [gestykuluje]

[Na obiekcie alarm załączył się z powodu zająca-samobójcy który rzucił się na druty]
A: I co, nie wystawiła mi się flaga że zające tak nie robią?
K: Pierwszy raz widzisz zająca, stary!
A: Widziałem kiedyś pasztet!
K: No to to co widzisz teraz to jest półprodukt do pasztetu.

E: Nasze namioty mają system Quick-Erect.

J: Ciemno jak w dupie u sudańskiego palacza.

A: Kasiasta laska?
E: Ja nie jestem kasiasta, moi rodzice są kasiasci.

[W eksplorowanym właśnie schronie napotykamy na zaskakujące znalezisko – pierwsze z wielu]
K [do E.]: Ile razy oglądałaś szkielety ludzi którzy umarli z głodu?
A: No, jest z HR…

E: Moment, biobreak. Nie mówcie nic ciekawego, dopóki nie wrócę.

Skomentuj

