And now for some soft skills

System: Exalted, drugi sezon kampanii “Upadek domu Tepet”

Grają:
Tepet Zarya, laska z łukiem, Dragon-Blooded, aspekt Drewna – E.
Tepet Cavis, doświadczony żołnierz z PTSD w odpowiednich dramatycznie momentach, Dragon-Blooded, aspekt Powietrza – P.
Tepet Nassev, przysposobiony przez rodzinę człowiek wielu talentów, Dragon-Blooded, aspekt Wody – MW.
Tepet Togar, biurokrata z wielkim mieczem, Dragon-Blooded, aspekt Ognia – C.

Prowadzi: J.

[Ostatnią sesję Zarya zakończyła w polowym szpitalu, a E. – śpiąc na kanapie…]
E: Ja też dostałam doświadczenie?
MW: I łomot.

[Jedną z cech zaprzysiężenia braterstwa jest magiczna kompulsja przeciw ranieniu współbraci]
J: Czy jeśli obrzygałem ci buty na popijawie, to oznacza że cię zraniłem?

MG: …A jak wychodzisz z Akademii, to zasadniczo żywisz się wodą, ryżem i warzywami gotowanymi na parze.
MW: Warzywa na parze? To jak jesteś mnichem – napierdalatorem, to jesteś napędzany głównie wkurwem chyba…

MG: Ciąża u Dragonblooded trwa piętnaście miesięcy, z czego kobieta nie odczuwa żadnych dolegliwości aż do ostatniego trymestru.
MW: A potem kuca w bruździe na chwilę i znów do boju.

[Zbieramy informacje]
Zarya: Nie wiedziałam, że też chcesz chodzić na imprezy.
Cavis: No pewno! Tylko pracy dużo mam…
Zarya: Dobra, następnym razem dam ci znać.
Nassev: …Po fakcie.

Skomentuj

