Wspaniały świat środków odurzających

System: ideefixe, kampania “uliczni detektywi”

Grają:
“Kosa”, specjalista od noża i zastraszania – Z.
“Gwóźdź”, specjalista od bicia po twarzy i wypytywania – W.

Prowadzi: MW.

Z: Mistrz Gry brzęczy, to zły znak.

[Narkotyki jako waluta]
Z: …Więc jak to bierzesz, to efektywnie wpierdalasz pieniądze.
W: No a jak idziesz na piwo to co robisz? Tyle że jednego pośrednika usuwasz. Taka – uwaga, wyrażenie ze szkoły – brzytwa Ockhama.

Kosa: Czekaj, co ty właściwie czytasz?
Gwóźdź: „Antygonę”.
[5 sekund ciszy]
Kosa: Chory jesteś? Polecił ci ktoś? Dziewczynę z romanistyki poderwałeś?

MG: Hoho, kwiatki, kino…
Kosa: Pracuję nad związkiem. Psycholog powiedział mi, że powinienem się angażować.
Gwóźdź: a dał ci listę co powinieneś robić?
Kosa: Sprawdziłem na Wikipedii.

Gwóźdź: Nie wiem jak ja się podszyję pod studenta.
Kosa: Będziesz studentem AWFu.

MG: Byłem tam na imprezie kiedyś.
W: Ja też. Chyba nawet na tej samej.
MG: Taa, dostałem w ryj poprzedniego dnia, stłukli mi pingle i całą tą piękną panoramę widziałem tak – przez mgłę…
Z: Kiedy to było, strasznie dawno chyba – pewnie mieliście jeszcze włosy obaj, co?
MG: Co za buc. Wszystkie szczurołaki atakują Z.

Gwóźdź: Coś ty się taki sponsor zrobił? Przecież ci powiedział wszystko.
Kosa: Uspołeczniony się staram być.
Gwóźdź: I dałeś mu narkotyki? Społeczeństwo ci podziękuje…

Z: Idziemy, pozostawiając go w poczuciu moralnej i intelektualnej wyższości.

Skomentuj

