UFO: Parszywa Dwunastka

System: ideefixe, początek Wojny z Obcymi

Grają:
kpt. Bojar, pilot śmigłowca – K.
por. Akerman, „łącznościowiec” – Z.
por. Bizoń, medyk – C.
sierż. Nowickij, snajper – J.
kpr. Jasińska, specjalistka od covert entry – E.

Prowadzi: MW

[Krótka, niezborna dyskusja „czy w Warszawie są duże koszary z czasów zaborów”]
K: A ja chcę stacjonować w karaibskim forcie. Malarii się nie boję.

[Rozmowa wstępna w tajnej jednostce, rozmówca za parawanem]
K: Usiądź, młody parawanie.

J: Ale wiesz, laska na którą normalnie nie spojrzałbyś bez pięciu piw, w wojsku jest zupełnie akceptowalna.
K: Masz tutaj naszywkę „Poruchałbym” zamiast nazwiska?

E: Czyli jestem najniższa stopniem?
MW: Tak.
E: Szklany sufit.

[Naszywki jednostek na mundurach]
K: A ja mam specpułk. Jak tworzyłem postać to jeszcze nie było skandalu.
Z: A, to wyście rozwalili najlepszego polskiego prezydenta!
K: No przepraszam, jak go ładowaliśmy, to był karłem, kaczorem i kartoflem, jak rozładowaliśmy to był mężem stanu i ojcem narodu. Nie wiem kto podmienił, przepraszam bardzo.

MW: Przepraszamy, ale wszystkie helikoptery ewakuacyjne są w tej chwili zajęte. Czas oczekiwania wynosi około jednej godziny.

[Naszywki Bizonia]
J: Jak ma węża, to wiadomo co robi.
Z: Jak na klacie to medyk, jak w kieszeni to logistyka.

Z: Porucznik DROP TABLE;

[Współpraca z tajną jednostką wymaga urywania się cichaczem z jednostki właściwej; aby uniknąć zarzutu dezercji, należy powiadomić odpowiednią osobę]
J: Biegnąc, wystukuję maila do podpułkownika: „jaskldjf;aksf”.

Z: Czekaj, może tobie zrobię zdjęcie z ufokiem?
K: Mój pierwszy ufok! Jak mi dadzą nowy komunikator, to mi wrzucisz Bluetoothem, co?
Z: No mowa. Snajper, osłaniaj nas, potem ja chcę zdjęcie.

MW: Grey ma na sobie…
J: …Taką szatę jak w „Marsjanie atakują!”
MW: Nie. Jednoczęściowy kombinezon, nie masz pojęcia jak się go otwiera.
J: Normalnie, dwa guziki na dupie, otwierasz klapkę i wytrząsasz greya…

Skomentuj

