Interludium w zupełnie innym stylu

System:
“Millenium’s End” w stylu mocno filmowym

Grają:
Jane, pół-Wietnamka od kontaktów interpersonalnych – L.
Stanley, Murzyn, weteran Wietnamu i tajnych akcji w połowie świata – A.
Gerhard, Aryjczyk, specjalista od pistoletów – MW.

Prowadzi: M.

MW: Nazywa się Gerhard Haagenbeck i tak też wygląda.

[Przetasowania personalne]
L: To kto teraz będzie dowódcą?
MG: Stanley.
L: Shit!
A: Kurwa. Powinienem się w zasadzie cieszyć z awansu, więc się cieszę.

MG: Dostaliście nowego gościa, świeżo po szkoleniu.
L: Zielony się będzie nazywał. Bo jest biały.

A: Ja oglądam jego akta.
L: Uu, jego akty? Nie wiedziałem, że gustujesz…

Jane: Nie wprowadzamy go w detale naszych poprzednich spraw, bo pomyśli że jesteśmy wariatami.
Stanley: Ale wy jesteście wariatami.
Jane: Zapomniałam, ty jesteś Scully.

[Spotkanie ze zleceniodawcą]
MG: Jego garnitur ma inny krój.
A: Sportowy?
L: Nie, klerycki.
MG: Tak, mniej więcej.
L: Może turnować undeady.

[Gerhard i Jane idą rozejrzeć się w Kościele Nowej Gnozy – briefing przed startem]
Stanley [do Gerharda]: Ty się nie odzywaj za bardzo, bo wiadomo że faceci niezbyt myślą.
Jane [do Gerharda]: Ja szukam porady, a ty masz pieniądze.

L: Nie mam jaj ani pepeszy.
MW: Dzisiaj jesteś undercover i to dlatego?

Jane: Te, Niemiec, a czytać potrafisz?
Gerhard: Potrafię, a ty potrafisz korzystać z toalety? Bo z tego co słyszałem, u was w Azji to tak niezbyt.

Gerhard: Te filmy [w samolocie] pewno już widziałem wszystkie, wiele razy….
Stanley: To ty tyle latasz?
Gerhard: Nie, tyle oglądam telewizji.

Stanley: Nieno, do kumpli nie zadzwonię, przyczyny ku temu są co najmniej trzy…
Jane: Pierwsza taka, że nie masz kumpli…

Stanley [do Jane i Gerharda]: To co, Brusy Willisy?
Jane: No, wchodzimy i rozmawiamy.
Stanley: To wchodźcie i rozmawiajcie. Mam nie gasić silnika?

MG: Dobra, następny dzień. Budzicie się?
L: No, jakbym się nie obudził, byłbym poważnie zaniepokojony.

Skomentuj

