Wiosna w zupełnie nowej baronii

Pl: Pracownik ma dwa urlopy w roku. Swój i szefa.

System: Pathfinder, fork DND

Grają:
Boewulf, kapłan, spec od morale i dyplomacji w baronii, człowiek – Pl.
Balin, krasnolud, spymaster w baronii, wojownik – P.
Bryce, bard, władca baronii, halfling – MW.

Prowadzi: J.

[Rozwój prowincji należącej do BG polega m.in. na kupowaniu ulepszeń miasta]
MW: To jest mała baronia, na razie nie mamy półświatka tylko ćwierćświatek.
Pl: Obawiam się że on ma rację. Widzieliście ile kosztuje czarny rynek?! Nie stać nas!

Pl: Możnaby pójść na całość i wypchać głowę Staglorda [bossa z poprzedniego odcinka].
MG: Wysłaliście ją już do Rostov.
MW: Nawet jakbyśmy nie wysłali, dałbym odpór. Jestem Neutral Good, to zobowiązuje.
P: Ja jestem Sane, to tez zobowiązuje.

[Balin zarekwirował hełm Staglorda, wyglądający tak]
MG: Widzieliście cień łosia na ścianie, to niechybny znak że wasz spymaster czuwa!

MG: A wyobraźcie sobie taką scenę: źle się dzieje w baronii, trzeba wezwać spymastera. Rozpalacie wielkie ognisko i rzucacie na chmury znak jelenia…

[Zabiliśmy wielkiego worga, Balin odcina głowę]
MW: Będziesz targał tą głowę?
P: No pewno!
MG: To krasnolud, nie przeszkadza mu ani encumberance, ani smród.

MW: Dziewięć obrażeń.
P: W nerkę. Przez odbyt.
MW: Mam specjalną rękawicę do takich ataków.
MG: Kakaroshi.

MG: Bo widzisz P., zacząłeś opowiadać dowcipy o kupie o piętnaście lat za późno…

MW: Doodbytniczy wlew hitpointów.

Boewulf: Nie boisz się iść jako pierwszy?
Balin: Masz mnie za jelenia?

[Ustawiamy się przed walką]
Pl: To ja tak – zza wierzby.
P: Zza krasnoluda.
Pl: Zza rogu!
P: Coś mi się zdaje, że to będzie nieustające źródło dowcipów.
Pl: A czego się spodziewałeś, że będziemy szukać innego jelenia?

[W osadzie pojawił się wilkołak]
Bryce: Balin i Akitos – mamy do czynienia z wilkołakiem, znajdźcie go. Boewulf, zadbaj żeby populacja była przekonana że mamy sprawy pod kontrolą. A ja – zjem kanapkę.
MG: Nie chciałbyś zostać managerem?

Skomentuj

