Metapost: Legacy

Bo dawno nie było.

„odbyt szatana” (nawet nie chcę wiedzieć)
„hujowa żona” (na imię jej pewno Miriam, co…?)
„moja córka słyszy głosy głowie co to jest” (schizofrenia albo zapomniała wyjąć zestaw słuchawkowy)
„napierdalam wiosłem jakbym był murzynem” (moje gratulacje, chyba)
„pepesza wystaje” (spódniczkę dłuższą trzeba)
„fakty medyczne o bąkach” (nie u mnie, tutaj tylko głupie dowcipy)
„czy tajni agenci istnieją” (nie)
„dźwięki do filmów tum dum dum dum” (nie ma jak precyzyjny search term, powodzenia)
„to ja sobie pospierdalam” (szerokiej drogi)
„młode suszki seks” (seriously, people. suszka. o to chodzi?)
„dusijabłek szuka się” (no gdzie? gdzie? zapisać, wężykiem podkreślić)
„ta kurwa się puszcza” (wyrazy współczucia)
„matka boska cydońska” (tu jest)

i na zakończenie mój ulubiony:

„jaki numer powinienes wybrac na poczatku jesli chcesz zadzwonic na antarktyde?” (672. poważnie, aż sprawdziłem)

One thought on “Metapost: Legacy

  1. Szymon Sokół 4 marca 2011 / 17:33

    …pod dusijabłonią!
    ~~~~~~~~~~~~

Skomentuj

