Zeki w kosmosie

D: Nazywam się Wasyl i mam dwa metry.

System: jednostrzałówka, skazańcy wśród postapokaliptycznych ruin międzyplanetarnej cywilizacji

Wasyl, były desantowiec, morderstwo ze szczególną brutalnościa, pięć lat: D.
Konstanty, były technik, sabotaż układów podtrzymywania życia, osiem lat: Z.
Sara, hackerka, atak wirusowy na habitat orbitalny, masowe morderstwo, dwadzieścia lat: I.

Prowadzi: MW

D: Znaczy że ja tu jestem najczystszy moralnie! Zabiłem tylko jednego człowieka!

[Za szczególne osiągnięcia podczas rozbrajania morderczych resztek upadłej cywilizacji urywają miesiąc wyroku]
I: A kto tu najdłużej siedzi?
MG: Jest taki jeden, Stary Jewgienij, siedzi trzy lata. Zostało mu jeszcze siedem, zaczynał z piętnastoma.
D: Człowiek sukcesu.

I: To jak ja tam sobie daję rade wśród tych wszystkich mord?
MG: Przychodzi mi do głowy co najmniej jeden sposób.
I: Jasne, nie kończ.

[Poszukiwania we wraku okrętu wojennego]
Z: Staram się znaleźć coś co można dać w prezencie komuś z załogi.
I: Jaaa pierdolę, co za koleś!

MW: Unoszące się w korytarzu śmiecie się poruszają, a do tej pory zawsze trafialiście na nieruchome.
D: Ktoś tędy lazł przed nami.
Z: Tropienie w kosmosie.

I: Ale wzięliśmy pistolet, który tam był!
Z: To odrzutowy pistolet, do przemieszczania się. Możesz sobie nim wiesz, nadmuchać.

MG (do Z.): Jak się przemieszczacie, ty nadal ostatni? Cwaniaczek.
Z: No kurde, jak sie umiem tłuc to psychopata, jak nie umiem to cwaniaczek?

Skomentuj

