Przedwieczne zło. Znowu.

Pl: Piardy jednorożców. Składnik czaru taki.

System: Pathfinder, fork DND

Grają:
Borealion, mag, półelf – Pl.
Balin, krasnolud, kat w baronii, wojownik – P.
Bryce, bard, władca baronii, halfling – MW.

Prowadzi: J.

Pl: Co ja mogę zrobić? Mogę rzucić Burning Hands.
MW: Pod wodą?!
Pl: Mogę Lightning Bolta.
MW: Świetny pomysł! Not!

MG: Na 20 zawsze trafiam.
Pl: Ciesz się, że to węgorz, a nie ta rybka co płynie pod prąd i ci się zagnieżdża…
MW: …W trąbie.

MG: Druga ryba padła.
Pl: Sushi!

P [do MW.]: Weź mnie przy okazji zapnij. Różdżką mnie dźgnij, no.

[Walka z naprawdę twardym przeciwnikiem, wrzucamy w niego wszystko co mamy…]
P: O, jedynka. Nie zdałem sejwa.
MW: Co to było, Lightning Bolt?
Pl: No. Energize the dwarf!

[…On nam oddaje…]
MG: Możesz już rzucać inne czary…
MW: …Bo zebrałem krasnoluda z małych krwawiących kawałków w duże krwawiące kawałki?
MG: Wyjąłeś go z „jeden wpierdol zone”.

[…Ale ma damage resistance, więc walka trwa i trwa.]
MG: Przypomina mi się ten film o człowieku zabijanym łyżką.

[Znaleźliśmy poszukiwaną centaurzycę]
MG: Jest sparaliżowana, najwyraźniej jakimś efektem magicznym.
P: Aha. Zdejmuję pierścień, nakładam jej na palec. Freedom of movement, efekt spada czasowo.
Pl: Oświadczył się!
MW: Aaaaw!

MG [gospodarz]: Jest 2330, więc to dobra pora żebyście pospierdalali – a ja tu sobie pomieszkam, jeśli pozwolicie.

Skomentuj

