Ktoś tu Bugim manipuluje

D: C., jak cię słucham, to mam ochotę, żeby mnie ktoś uderzył szpadlem!

System: Warhammer, pierwsza edycja.

Grają:
Kat, najemnik, elfka – D.
Inge, medyk, eks-najemnik, człowiek – C.
Max, strzelec, halfling – J.
Johann, banita, eks-podżegacz – MW.

Prowadzi: P.

[Podczas rozmowy z niemym naukowcem, komunikującym się za pomocą tabliczki i kredy, wpadają skrytobójcy i mordują naukowca celnie rzuconym nożem]
MG: …Kunz z rozpędu pisze jeszcze…
MW: …”aaaargh”.

[Kat rzuca się na skrytobójców, poniewczasie orientując się że jest ich czterech]
D: Aj, to był głupi pomysł. Ale jesteście za mną, tak?
MW: Nie, ale kontynuuj.

MG: [Dowódca skrytobójców] pokazuje coś do nich, ale rozumiesz, bo to język bojowy. Może z lekkim akcentem, ale nadal bojowy.

C: Patrzymy na niego wzrokiem sugerującym tęsknotę za rozumem.

J: Nasz kolega banita ma rację.
MW: Banitą jestem z przypadku, zasadniczo jestem studentem. Jakbyś studiował na uniwersytecie w Nuln…
J: …To też byś został banitą.

[Wyprawa na Jałowe Ziemie]
J: Gramy w misie-patysie! Wrzucamy patyk po jednej stronie mostu, a po drugiej sprawdzamy, w co zmutował!

J: Ty jesteś wykształcony, to mi powiedz: co było pierwsze – troll czy most?

C: W umiejętnościach mam „Uniki” – czy prokrastynacja też pod to podchodzi?

J: Mam „Opiekę nad zwierzętami”.
MW: Znaczy, że umiesz je opiekać.

D: Dziękuję bardzo, dokładnie tego mi było trzeba – mutant z macką większą niż [patrząc na J.] ty!
MW: Skąd wiesz, jak wielką on ma mackę?

J: O rany, mogę mieć 89 zręczności. Bo mam 59 podstawy, z jakiegoś powodu.
D: Czemu nie zostałeś złotnikiem? Albo fałszerzem?
J: No idea. Za to pomyśl, co mogą zrobić moje zręczne palce.
MW: Bez problemu odebrać bardzo skomplikowany poród u krowy.

Skomentuj

