Morrslieb w ascendencie

C: Sarkazm kapie ci na buty i zostawia na nich skwierczące plamy.

System: Warhammer, pierwsza edycja.

Grają:
Kat, najemnik, elfka – D.
Inge, medyk, eks-najemnik, człowiek – C.
Max, strzelec, halfling – J.
Johann, banita, eks-podżegacz – MW.

Prowadzi: P.

MG: Co robicie z mułem?
MW: Brodzimy w nim!
D: Stawiamy na zewnątrz i nakrywamy plandeką.

[Walka z gigantyczną ośmiornicą śródlądową]
J: Słyszałem, że obcinanie tych macek to zły pomysł, bo one się zaciskają i złapany koleś wychodzi z dwóch stron.
MG: Ty to wiesz że jak wziąć taką mackę i usmażyć na maśle to palce lizać. I to jest wszystko co wiesz o ośmiornicach.

[Sponiewierana ośmiornica opluła Maxa atramentem]
J: Jestem halflingiem nocy!

D: Widzę że wszyscy wolą rozmawiać o czym innym, zamiast o NAGŁEJ ŚMIERCI!
J (spokojnym tonem): Myślę że to nie będzie nagła śmierć, tylko raczej korupcja i szaleństwo.

J: Salami – naprzód!
D: Nazwaliście muła „Salami”?
J: Tak!

J: No, kiedyś kolesiowi zestrzeliłem śliwkę z głowy.
MW: Węgierkę czy ulenę?

J: Jestem halflińskim Davidem Hasselhoffem!

NPC: Trzeba będzie porozmawiać z Rorschachem, zebrać milicję…
J: …Wypowiedzi Rorschacha mogą być niejednoznaczne.

Skomentuj

