Are we there yet?

MW (o postaci D.): To ona jest Solarem sukcesu, my jesteśmy włóczęgami! Włó-czę-gami!
J: Ja jestem pielgrzymem, nie włóczęgą.

System: Exalted, kampania “reinkarnowani wybrańcy bogów kontra władcy zaświatów”

Grają:
Rake: kasta Zenith, mnich Niezwyciężonego Słońca, prawa dolna bijąca ręka boga: J.
Sonja: kasta Night, ninja babe: E.
Xenon: kasta Dawn, operator ogromnej dwuręcznej kosy: C.
Surya: kasta Twilight, mag rakietowy, okultysta i zawołany łucznik: MW.

dochodzi Suri: kasta Eclipse, negocjatorka i organizatorka eventów: D.

Prowadzi: P.

[Zaczynamy grać, D. nadal robi postać]
D: Grajcie, ja tu będę takim krzesełkiem, będę cicho stać w kąciku…
E: Może lampą będziesz?
C: Będziesz nam świecić…?
J: O nie! To ja tu jestem lampą, pod którą ty możesz załatwiać swoje biznesy!

E (do J.): A ty byś mógł jakieś pieśni religijne w sumie…?
J (śpiewa): Pust’ wsiegda budiet’ sołnce…!

[Opisujemy D. nasze postacie]

C: Zupełnie przeciwnie niż ja: ja mam charmy do bycia głośnym i hałaśliwym.
MW: I redundantnym.

[Postać C.]
C: Taki kwadratowy dość, ubrany w szaty proste, ale niegustownie ozdobione złotem.
J: I kajdan na nek! Takie wielkie złote słońce!
MW: Nie, musi być incognito, więc ma taki wielki zegar słoneczny.

[Rake, jako ascetyczny mnich, nie potrzebuje luksusowego zakwaterowania]
J: Spałem kiedyś przez tydzień na gwoździach, ale się stępiły.
MG: Tak, wysypali ci pokój ziemią, żeby przypominał pobocze.
D: O rany, naprawdę?

Skomentuj

