Nieudana interwencja w ościennej Sylvanii

W: Czy jesteśmy nadal najemnikami, czy przechodzimy już na system maruderski?

System: Warhammer, 2 edycja.

Grają:
Franz, najemnik: K.
Klaus, najemnik: MW.
Torrendil, elf łowca: O.
Hans Urgen, cyrulik: W.

Prowadzi: J

K: Nie ma d6! Nie używa się w Warhammerze d6! Kiedyś się używało do obrażen, a teraz jest d10 i jest jeszcze mroczniej.

[Tworzenie postaci, umiejętności do wyboru]
K: Skoro nikt nie umie pływać, nie ma co robić precedensu.
W: Jestem przeciwny używaniu wody do czegokolwiek.

MG: Nadajcie sobie imiona i nazwiska.
MW: Nazwiska? Moja rodzina była tak biedna, że nie stać jej było na nazwisko!
K: My mieliśmy jedno nazwisko na całą wieś. I żyliśmy w dołach.

MG: Elf? Z Altdorfu [stolicy]?
W: Tam jest duży park miejski.

K: Halfling – szef cyrulików jest proktologiem-jasnowidzem. Wróży z kichy.

[Klaus w chwilach nudy i marazmu gra na flecie, czym skutecznie terroryzuje grupę]
K: Ładuję kuszę.
O: Ale nie fletem.
K: Strzelam elfowi w prącie, ładuję kuszę drugi raz.
MG: Ja nie mogę w tych warunkach, klimat mi się rozpuszcza.

[Przypomnienie, co się działo zeszłym razem]

K: Wyskoczyły na nas zwierzoludzie, jednego zabiłem, O. się gdzieś potoczył, W. nadepły.

[Usiłujemy zmylić pogonie]

W: Ale jak znajdą nasze ślady, będą za nami szli, choćby po to żeby sprawdzić, czy nie jesteśmy częścią tamtej grupy.
O: Dlatego ja idę ostatni. Jakby mnie znaleźli, powiem że jestem samotnym elfem szukającym wrażeń.

Skomentuj

