Zlecenie bardziej charytatywne

H: Ja jestem uczciwy jak prawdziwy Polak!

System: ideefixe

Grają:

Olgierd, przemytnik, mechanik, rycerz gazrurki: H
Sowa, doktorantka na medycynie, świadczy usługi kobietom w potrzebie: Ł.
Dolly, dziewczyna o twardych pięściach: E.

Prowadzi: MW

I. (komentuje z offu): Przez chwilę myślałam, że pan Szyszka to takie imię jak Pankracy.

[Rozmowy o pracy prowadzone są pod wyciągiem w laboratorium, żeby zmylić podsłuchy]
Ł: Idziemy na papierosa pod wyciąg.
MG: Ty palisz?
Ł: Ktoś musi.

Ł: Zapraszamy pod wyciąg. W sumie nie robimy jeszcze nic nielegalnego, ale siła przyzwyczajenia.

[BG dostali zlecenie sprawdzić, czy NPCa-dziewczynę faktycznie śledzą jakieś typy, czy ma tylko zwidy]
E: [turl] Słabo, 10.
MG: No, to teraz na sto procent wie, że ktoś za nią chodzi.

Ł: Jestem jak polska policja – jak nie ma zagrożenia życia, nie interweniuję.
E: Chyba że ktoś przekracza prędkość.

I. (z offu, wychodząc): Zostawiam cię w dobrych rękach – fizola i głosu rozsądku.

E: Co robimy? Zapalamy głowy i biegamy w kółko? OK.

E: Szukamy tego gościa w kurtce? Ale on się może przebrać…

[Radzenie sobie ze stresem]
Ł: Ja mam swoje metody terapii.
MG: Jakie masz metody terapii?
H: W czym ty się specjalizujesz?
Ł: W aborcjach.

Skomentuj

