Czterech wspaniałych

O: Może nie mam dużego miecza, ale za to mam długi łuk.

System: Warhammer, 2 edycja.

Grają:
Franz, najemnik: K.
Klaus, najemnik: MW.
Torrendil, elf morski, łowca: O.
Hans Urgen, cyrulik: W.

Prowadzi: J

[W. nie dotarł na sesję]
O: Lekarz znowu patrzy przed siebie niewidzącym wzrokiem.
K: Jarl Borg.

[Krótka dygresja – opowieści szpitalne]
K: …Leżałem z sześcioma dziadkami z krótką skórą.
[grupa patrzy pytająco]
K: No dziadki z krótką skórą, o dziewiątej wieczorem spać, zamykają lufcik, bo „nie grzeją” – no i jak zamykają oczy, to im się otwiera dupa. Leżą i co kwadrans rychtyk jakby się któryś zesrywał pod kołdrą. Mój sąsiad robił to mniej więcej co dwadzieścia trzy minuty.

[Wieśniacy pogonili nas kłonicami, ale potem przyszli negocjować]
NPC: Steffen tutaj mówi, żeście najemnicy i za garść złota się bijecie.
Klaus: Wam także dzień dobry.
Torrendil: Dzisiaj niech on gada.
Klaus: Nie, jestem głodny, to nie jest dobry pomysł, żebym gadał.
MG: Ja tylko powiem, że to nigdy nie był dobry pomysł, żeby on gadał. W żadnym erpegu.
MW: Oj spierdalaj, wiesz?
MG: No, ale w sumie gram z tobą dopiero…
Grupa chórem: Dwadzieścia lat!
MG: …Więc jeszcze wiele może się zmienić.

K [do O.]: Trochę wyglądasz jak WC Kaczka.
O: Trochę tak.

[Orki przylazły negocjować]
K: No to wychynę. „Hy?” – zapytam. Mam dobrą Ogładę, wiesz.

Skomentuj

