Dwa cale od megawpierdolu

K: Zna cztery języki, ale w żadnym nie ma nic do powiedzenia.

System: Dungeons and Dragons 5 edition

Grają:
Halón Nailo, druid/wizard, elf: K.
Malark, paladyn Torma, człowiek: O.
Grud, wojownik, człowiek: W.
Sovelien Bersk, rogue, półelf: MW.
Alstom „Borsuk” Timbers, mag, gnom: P.

Prowadzi: J.

[Paladyn zmaga się ze swoim kodeksem moralnym]
MW: Ale ja to wiem, ja tak tylko szydzę z daleka. Możecie mnie sobie wyobrazić jako Statlera i Waldorfa.
O: Nawet jest podobny.
J: Do obu.

O: Mam wrażenie, że wszyscy jesteśmy mniej więcej heroiczni tutaj.
[MW się krzywi]
O: Ja wiem, ty nigdy nie byłeś heroiczny, ale twoja postać owszem!
K: Tak, on heroicznie opierdala sakiewki. Nawet z kobolda potrafi wycisnąć sto golda.

MG: Nie, to jest PG-13, nie będzie gwałtów.
W: Nieno, wprowadźmy chociaż PG-16!
K: Będą samogwałty.

[Cichaczem wymykamy się z obozowiska]
O: Ale to namioty trzeba zostawić, żeby nie było że się zwijamy.
P: Spoko, zostawmy, to i tak nie mój.
MW: Ja też nie mam, możemy zostawiać.
K: Dzięki, koledzy.

[Przekradliśmy się przez pół obozu, żeby dołączyć do reszty grupy, która się ukryła – i teraz nie możemy się znaleźć]
MW: To co, pistolet sygnałowy i flarę?

[Feather Fall wymaga teraz rzucenia na spadającą postać, więc z klifu trzeba najpierw skoczyć, a potem można dostać czar]
MG: To co, skaczesz?
MW [pauza]: Nie, z pierwszą grupą się nie odważę.
P: A teraz sprawdzę, czy to dzisiaj wymedytowałem…

W: Czuję wewnętrzny przymus czynienia dobra. Nie mogę z tym walczyć.
O: Cieszę się, że zmieniasz się na lepsze.
W: Nie dotykaj mnie. Czuję się brudny.

[Przekradamy się]
W: Zamień się w pająka i usiądź mu na ramieniu.
MW: Nie, to chujowy plan, zdekoncentruję się, potem spojrzę i – aaa, pająk!
K: Ta, rozgniecie mnie, zmienię się w takiego knura u niego na ramieniu…
MW: Mhm, złamie mi obojczyk, nie, nie róbmy tak.

Skomentuj

