Unprecedented levels of fuckery

K: Masz gruby mięsisty ogon, jak u warana.

System: DND 5ed.

Grają:
Halón Nailo, druid/wizard, elf: K.
Malark, paladyn Torma, człowiek: O.
Sovelien Bersk, rogue, półelf: MW.
Kairon Makaria, bard, tiefling: J.
Liza, kapłanka Ellistrae, elfka: E.
Grud, wojownik, człowiek: W.

Prowadzi: P.

[Borsuk miał proroczy sen, budzi w środku nocy Halóna i powiadamia, że musi się spotkać z obozującymi nieopodal gnomami]
K: Mogę ci przywołać coś do towarzystwa, wolisz wilki, pająki?
MG [jako Borsuk]: Niee, nie będę straszył ludzi.
K: Albo może z driadami chcesz pójść?
MG: Hellou! …Niee, będą mnie rozpraszać.

[…a rano okazuje się, że Borsuka z nami nie ma i nigdy nie było – zamiast niego jest tiefling, i od zawsze był.]
E: Rozumiem, że odczuwamy dziwne mrowienie w płacie czołowym?

J: Ja też ci mogę pogrzebać w mózgu.
K: Wziąłeś jeden level barda, dla sztuki?
J: Mam same levele barda, pani mnie obraża.

MG: A wy się troche nudzicie.
MW: Nieno, jak się mają nudzić? Inteligencja 9.
W: W warcaby gramy.
O: Czekaj, jeszcze raz, który z nas gra czarnymi…?
J: Ale ja mam dla nich rozrywkę: Otto’s Irresistible Dance.

NPC: …Tak! Z alternatywnej historii! Lepiej bym tego nie ujął.
W: Czy w tej alternatywnej historii też pokonałem smoka?
J: Tak.
[W. wykonuje triumfalne gesty]

O: Dobra. Czy my jesteśmy w stanie cokolwiek z tym zrobić?
NPC: Tak, i dlatego cieszę się, że tu jesteście.
W: To nara.

J: A czy ty wiesz, jak dawno on się przeniósł w przeszłość? Bo zasadniczo tu było kiedyś wielkie królestwo Netheril, znane z potężnych magów, którzy chcieli odebrać boskość Mystrze!
W: Jeśli chciałeś mnie uspokoić to ci się nie udało!

MG: Wokół urządzenia wysypany jest krąg ochronny, z jakiegoś białego proszku.
[J. wykonuje gest wciągania kreski]
W: Ach ci rockmani.

W: A jak wrócimy i sprowadzimy go z powrotem, to zniszczysz urządzenie?
NPC: Nie! No skądże! Przecież to bezcenny artefakt!
W: No to przecież zaraz ktoś znowu przyjdzie i będzie grzebał w przeszłości!!
K: Eee, powiesi się tabliczki ostrzegawcze, „nie wchodzić bez ochrony słuchu”, „uwaga, urządzenie”, będzie dobrze.

[Podręczny zapas gotówki ukrywamy w pasach i zakamuflowanych kieszeniach]

K: W jamach ciała to ja umiem różne rzeczy, więc wiesz.
J: No i jak się zamienisz w coś to żeby nie przepadło.
K: Ta, w pająka się zmienię, strzelę z dupy pajęczyną i złoty deszcz będzie – dosłownie!

MG: Elfy i półelfy mogą zwrócić uwagę – drow ma porządnej roboty elfie buty.
MW: Klasyka. Ściągamy buty z trupów.
E: Chyba ty!

[Napadł nas latający mag i jego cztery latające animowane zbroje]
J: To jeszcze nie emerycka. Emerycka inicjatywa jest poniżej 10. Poniżej 5 jest na poziomie myślącego mchu.

K: To taki kolega co do jajek przylega. Delikatna sugestia taka, wiesz.

K: No czekam aż któryś wyląduje, nie jestem przecież latającym psem który mówi, muszę poczekać na nich…

MG: Trafiłeś go w czubek hełmu. Byłby znakomity strzał, gdybyś tam celował.
J: Ale to ja mam zaklęcie Vicious Mockery, a nie ty…

J: Przypomnę, że grałem kiedyś undeadem i mieszkałem w Bag of Holding. Tam nie ma powietrza, ale ja nie musiałem oddychać. Siłownię tam miałem rozłożoną.

[Ściągamy rzeczy z maga]
MG: …No i oczywiście miał takie rzeczy jak racje…
J: Teraz my mamy rację.

J: Jak używaliście kostek do zwracania hp podczas shortresta, to dostajecie dodatkowe d8 z uwagi na moją obecność. Song of Rest to się nazywa.
W: Zaśpiewam wam do snu: ŚPIJ ANIELE MÓJ!! ŚPIJ ANIELE MÓJ!!
J: Jestem bardem-tieflingiem, więc totalnie widzę się jako heavymetalowego barda. Dwunastominutowe solo na perkusji.

J: No, to obracam się do elementala i Vicious Mockery.
MG: Co to robi?
J: „Twoja stara była piaskowcem!”

Skomentuj

