Poszukiwany, poszukiwana

[P. i J. rozważają na głos polityczne implikacje porwania, przez długą chwilę]
K: Czy wy musicie spierdolić każdą strzelaninę?

System: Star Wars Edge of Empire

Grają:
Nimda Oropax, archeolog/pilot, Duros: K.
Rishan Vox, przemytnik, Falleen: J.
Jastra Ora’nel, technik/hacker, Bothanin: P.

[Okazuje się, że nexu może cię napaść także w mieście. Rozstrzelali, Rishan przygnieciony cielskiem.]
K: Zdejmować czy robić fotę?

P: Po walce? Zwracam sobie straina.
K: Ja nic nie mam do zwrócenia, wszystko stało się tak szybko że nie zdążyłem nawet się zesrać.
MG: Otwarcie zwieracza to incidental.
K: Ale miałem ostatnią inicjatywę.

K: Dobra, chodźmy stąd i konwencjonalnie im jebnijmy w ryj, dosyć tego mambo-dżambo IT!
P: OK, zbierajmy się. Są do tego komputera podłączone jakieś kamery?
MG: Owszem, są.
K: Kuurwa, dobra, no to mambo-dżambo.

MG: Zaglądacie kamerą do kajuty i tak, strzał w dziesiątkę typu bingo: tam jest…
K: …Laska rasy podobnej do J. tylko znacznie ładniejsza?
MG: No chciałem to jakoś delikatnie ująć.
J: Wiesz co, twoja stara nie ma nosa, więc wiesz.
K: Akurat na stare to się nie licytujmy tutaj.
P: Zrobię jej fotkę.
J: No kuurwa!
P: Żebyś miał co matce pokazać, no!
K: No, on będzie miał, i P., i wszyscy…
P: Twoja stara!

J: Chciałbym najpierw zamienić słowo z matką. Brak połowy twarzy doda powagi moim słowom.
K: „Matko, zawsze uważałaś że jestem półgłówkiem…”

Skomentuj

