Skarb i potwór na skarbie

System: Star Wars Edge of Empire

Grają:
Nimda Oropax, archeolog/pilot, Duros: K.
Rishan Vox, przemytnik, Falleen: J.
Jastra Ora’nel, technik/hacker, Bothanin: P.

Prowadzi: MW

[Potworem jest Neimoidianin i jego ARMIA ROBOTÓW]
J: No kurde, mówisz o tym tak jakbyśmy już tego Neimoidianina rozwalili!
K: Taki jest plan, muszę to sobie jakoś wizualizować! Jestem człowiekiem sukcesu!

[Postacie przekradają się po siedzibie]
J: Winda to jest doskonałe miejsce na kamerę, więc sprawdzam dokładnie.
MW: Noo, ok, ja sobie wyobrażam turbowindę jako samą platformę, więc kamera by musiała być wiesz, do upskirtów.
K: A to nie Japonia.

[Długa dygresja w środku akcji, w środku jazdy windą]
MW: Nie wiem co zaszło wogle. Wjeżdzacie windą, tam korytarz… a w korytarzu roboty! Rzucacie na inicjatywę, dosyć tego pierdolenia!

[Postacie przekonują Nimdę że owszem, może samodzielnie polecieć grupowym statkiem, a reszta grupy może świeżo naprawioną strupieszałą korwetą]
P: No ale pomyśl, sam w statku, możesz sobie rurę wydechową do środka…
MW: Termostat na piętnaście stopni…
J: Hotboxing na całym statku!

[…Nie do końca naprawioną, okazało się.]
P: Pierwsze pytanie – gdzie właściwie jesteśmy?
J: Drugie pytanie – czemu tu jesteśmy? Czy przeliczyłeś ze stóp na metry? Czy policzyliście ten sam kurs?
K: Ja nic nie liczyłem, wbiłem to co mi powiedział!

Skomentuj

