Zielone lasy Cholganny

[W rozmowie o fenomenologicznym statusie droidów]
K: Nie bądź mięsorasistą, no!

System: Star Wars Edge of Empire

Grają:
Nimda Oropax, początkujący Jedi – Armorer, Duros: K.
Rishan Vox, początkujący Jedi – Advisor, Falleen: J.
Jastra Ora’nel, technik/hacker, Bothanin: P.

Prowadzi: MW

J: I have a bad feeling about this.
P: Oj dawaj, co najgorszego może się stać?
MG: No dawać dawać, jeszcze trochę famous last words.
J: „A co robi ten guzik?”

[Jaki sprzęt wziąć na wyprawę w dżunglę?]
J: Wezmę sobie heavy repeating blaster i będzie dobrze.
K: A kto ci go będzie nosił?
J: No wszyscy będziemy go nosić. Od czegoś jestem tym kapitanem!

K: Mam tutaj takie urządzenie, co może korzystać z lokalnego magnetyzmu, żeby kierunek trzymać. Zataczam dwie ósemki, kalibruję iphona.
J: Lokalnego magnetyzmu? To mnie wykryje, to ja tu jestem lokalny magnetyzm.
K: Tak, będę wokół niego zapierdalał w kółko.

[250 metrów przez dżunglę i jeden atak nexu później]
J: Idźmy stąd. Czy możesz znaleźć jakiś skarb ukryty w Nar Shaddaa?
K: Twoja siostra!
J: Ale wiesz że tam to ja jestem smokiem?

[Znaleźli wrak statku – ale czy w tym wraku coś mieszka?]
K: Dwa sukcesy i groźba.
MG: Wiesz co, są tu węże.
K: Węże w samolocie!

Skomentuj

